Trainen met een positieve mindset

Welkom!

Trainen met een positive mindset!

Je mag altijd vrijblijvend contact opnemen via de telefoon 06-11937876 of via de mail info@lindashondenschool.nl

trainingen

Op Linda’s hondenschool kun je meetrainen in de Puppytraining, Basis gehoorzaamheid, vervolg gehoorzaamheid én vervolg 2 gehoorzaamheid.
En kun je fanatiek aan de slag in de Sport & Spel of behendigheid groepen.

Het inplannen van een hondenmassage of een consult is ook mogelijk.

Thuis consult

Welke behoefte heeft je hond écht? Hoe werk je aan verbinding?
Er zijn zoveel verschillende methodes om met je hond te trainen. Niet voor elke hond of voor de eigenaar werkt dezelfde manier handelen.
Tijdens een thuisconsult kijk ik met je mee en gaan we opzoek welke manier van trainen past bij jou en je hond. Zodat je weer kunt trainen op welk gedrag je graag wél wilt zien.

Trainen met een positieve mindset

Wat bedoel ik daar nu eigenlijk mee?
Trainen vanuit de gedachten dat je hond meer kan dan je denkt. Laat je verrassen door wat hij al wél kan.
Leer je hond en zijn gedrag kennen zodat je alleen al gelukkig word van het feit dat je hem beter begrijpt.
Niet alles hoeft perfect of foutloos te gaan, zie ze als leermomenten.
Werken vanuit jou positieve gedachten geeft jezelf meer vertrouwen en veel meer inzicht bij alles wat je doet met je hond.

Deze positieve vibes en inzicht geef ik je graag mee tijdens de lessen en privé- of thuisconsulten.

augustus/september 2023 Workshops suppen met je hond

Train je mee?

Trainen maar net even anders.
Op Linda’s Hondenschool worden de standaard oefeningen net wat leuker en uitdagender.
Train je mee?

Facebook: https://www.facebook.com/Lindashondenschool