Trainingen

trainingen

Welkom op Linda's Hondenschool!

Hiernaast is een overzicht van alle trainingen die gegeven worden op Linda’s Hondenschool.

Ben je zoekend naar een geschikte training voor jou en je hond of heb je andere vragen?
Neem altijd vrijblijvend contact met me op via de mail, app of een telefonsich gesprek.

Puppytraining

Elke pup is uniek! Vanaf de leeftijd van 8 weken mag jouw puppy meedoen aan de puppytraining.

Basis Gehoorzaamheid

Vanaf de leeftijd van 16 weken mag jouw hond deelnemen aan de basis gehoorzaamheid. Wandelen of gepasseerd worden door andere honden, wat doe en waar let je allemaal op?

Vervolg Gehoorzaamheid

In de vervolg gehoorzaamheidtraining kom je er nog meer achter hoeveel lichaamstaal en energie van jou betekend voor je hond.

Vervolg 2 gehoorzaamheid

Nog niet uitgetraind met je hond of geniet je gewoon van de quality-time die je samen hebt? In de Vervolg 2 zijn er nog meer nieuwe oefeningen en gaan we opnieuw leuke uitdagingen te gemoed!

Behendigheid

Behendigheid is echt een teamsport! De handler stuurt zijn hond door aanwijzingen het parcours rond én  zowel baas als hond worden mentaal en fysiek worden uitgedaagd.

Sport en Spel

Je zult positief verrast zijn wanneer je ziet hoe leuk jouw hond het vindt om samen met jou iets te ondernemen. De band tussen jou en je hond zal nog meer versterken en je zult je hond nog beter leren begrijpen.

Puppy/- Thuisconsult

Je hond heeft er in zijn beleving alle reden toe om zich te gedragen zoals hij doet. Zelfs als wij vinden dat dit ongewenst gedrag is. Leer begrijpen waarom je hond doet wat hij doet.

CMFR Therapie

Het beweginsappaart, het mentale en emotionele welzijn van de hond, staan onlosmakelijk met elkaar verbonden. Een massage brengt het fysieke en mentale deel weer terug in balans!